3 Ocak 2011 Pazartesi

2010'dan Mağdurum, Mağdurum da Mağdurum...

2010 yılı en nihayetinde bitti, artık arkasından konuşabilirim haliyle! Amanıınnın o nasıl yıldı öyle, göbeğim çatladı bitiricem diye:/ Pastadaki mumları üfüre üfüre ne hayellerle başlamıştım oysaki...
Ocak ayı bir nevi sessiz sakin geçmişti, iş arıyordum da bulamıyordum. Halbuki karın tokluğuna çalışmaya bile razıydım, öyle ya okuldan yeni çıkmış idealist bir çevre yüksek mühendisiydim ben. Kendimi geliştirmek için gece gündüz çalışmaya razıydım. Para pul önemli değildi. 



Derken şubat 1'de işbaşı yaptım. Ah Ah ilk işim, ilk göz ağrım, ne umutlar ne hayaller kurdum. Allahım ne hırslıydım öyle, adımı tarihe altın yaldızlı harflerle yazdıracaktım da işte kapitalizmin gözü kör olsun, aldım boyumun ölçüsünü... Arıtma Tesisi Projelendirme ve Atıksu Analiz Hizmetleri yapan bir şirketti bu sözde, bendeki plana göre de ilk 6 ayda çatır çatır projelendirme yapmaya başlar, sonrasında ise ofisten şantiyeye geçiş yapabilirdim. Ama ne mi oldu sonunda, hemen anlatayım.

Atıksu analizi ile başladım işe. Papucumun çevre mühendisi patronum, başta abuk sabuk bilgileriyle bütün teorik ve akademik bilgilerimi altüst etmeye çalışsada, onun dediği gibi yapılan deney ve çalışmaların bir işe yaramadığını tecrübe ettikten sonra kafamda iyicene kuşkular artmaya başladı, bu nasıl bir iştir, kaç senedir bu sektörde çalışıyor bir deney yapmasını bile öğrenememiş mi piuuu diye serzenişlerime o dakika başladım. Ardından Ofiste ön muhasebe işini devraldım, Allahım bu nasıl bir çarpık ekonomidir, toparlayana kadar canım çıktı, ama görünen köy kılavuz istemez misali o şirkette kimseye gelecek olmadığını anladım. Çünkü bu sektörde ya işi çok iyi bileceksiniz yada muhasebe tutmasını. Velhasıl her iki konuda da berbat birinin kurduğu şirketinde hiç bir geleceği olamaz. Şimdi bunları bile bile insan her gün o iş yerinde nasıl çalışır? di mi? Öyle bir çalışırki hemide 10 ay! :D 

Ocak 26da iş görüşmesi yaptım, 1 şubat'ta iş başı. Kasım 26'sında da son kez işe gittim ve bi daha da geri dönmedim. Bu süre zarfında, iş hayatı ile ilgili büyük hayallerim yıkılsada fevkaladenin fevkinde gözlerim cillop gibi açıldı. Şuanda da iş arıyorum ama hangi iş ilanının altından nasıl bir şirket çıkar tahmin ettiğim için bu sefer daha da dikkatliyim. İşte bu noktada 2011'den daha bilinçli isteklerim var, 2010'da ne iş olsa yaparım diye geçiyordu aklımdan, şimdi gayet titiz ve kuralcıyım. Umarım 2011 sesimi duyar da bana daha kaliteli iş fırsatları yaratır.

Bu arada yarın 4 Ocak ve güneş tutulması var, astroloji uzmanlarına göre ay tutulması yaşamda bitişleri kopuşları tetikliyor, güneş tutulması ise her zaman yeni başlangıçlar yapmamıza yardımcı oluyormuş. Yarın ki Güneş tutulması umarım herkese istediği arzu ettiği hayatı ve güzel beraberlikleri getirir.
Güneş Tutulması ile ilgili daha kapsamlı bir bilgi için aşağıdaki yazıya bir gözatmanızı tavsiye ederim...

http://www.derki.com/astrolojik/item/2612-4-ocak-gunes-tutulmasinin-ruhsal-etkileri

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...