22 Temmuz 2011 Cuma

Küçük Siren - Modern Çağ Uyarlaması (Şimdi Çıktı! :) )

:D Başlığı görende çok satılan bir kitaptan bahsediyorum sanılır... "Modern Çağ Uyarlaması" demişim bir de... Vay vay çok havalı ama yahu, madem gaza gelip yazdım bir kere, başlıkta bundan nasibini alsın :D


Benden önce bir çok arkadaşımın yazdığı öykü mimi Hikaruivy ile dönüp dolaşıp bana geldi, önce çok tırstım, sonra neden olmasın dedim, sonra gene tırstım, derken geldim bugüne ... 1. Bölümü de hasbel-kader yazdım bir şekilde, Allah klişelerden razı olsun, yoksa nasıl yazardım bilmiyorum, umarım sizde beğenirsiniz :D :D


Küçük Siren Bölüm 1


"Andersen’in Küçük Siren masalını duymuş muydunuz? Sevdiği için ailesini geride bırakan ama beklediği karşılığı göremediği halde, kendini yine onun için feda eden küçük deniz kızının masalından bahsediyorum. Mutlu son ile bitmez bu defa diğer masallar da olduğu gibi, çünkü masalın sonunda ne insan olabilir ne de tekrar bir sirene dönüşebilir, köpüğe dönüşüp gök kızlarının arasına karışan sirene ne olduğunu bir daha da sorgulamaz insanlar çünkü masal oracıkta bitmiştir.


Oysa ki köpük olup yok olan siren bu defa eskisinden daha yalnızdır, ne ailesinin yanına gidebilir ne de sevdiğinin yanına, Küçük Siren sonsuz acının içine hapsolur ve unutulur gider. 


Küçük Siren’i okuyan küçük kızlardan bazıları da büyüdüklerinde onunla aynı sona mahkum olmaktan kurtulamazlar, hatta son zamanlarda sokaklarda küçük siren sendromu yaşan genç kadınların sayısı azımsanmayacak şekilde artmıştır.


Dünyadaki yerlerini yani hayat gayelerini kaybetmiş bu kadınların bazıları, bir süre sonra bu acıya daha fazla dayanamayıp kendilerine kıymakta ve vaktinden önce dünyayı terk ettikleri için öte tarafta kaosa sebep olmaktadırlar. Hikayemiz de bundan sonra başlamaktadır…"


devamı...


http://kucuksiren.wordpress.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...