26 Mart 2011 Cumartesi

Cain and Abel (2009)

 




[caption id="attachment_320" align="aligncenter" width="500" caption="Cain & Abel (2009)"][/caption]

So Ji Sub’dan gidiyorum bu ara, varsa beni durdurabilecek beri gelsin, heyt :) Misa’dan sonra burkulan yüreciğimi bir romantik-komedi olan Sophie’s Revengele teselli ettiğimi bilen bilir. Misa’da ağlamayacağım diye inat etmiştim öyle olunca içime akıttığım göz yaşlarımı Sophie’s Revenge’deki rolüyle sağolsun JiSub’um havlusundan bir tutam uzatarak siliverdi (anladınız siz onu :) ), yeniden doğmuş kadar oldum derken o da ne Cain & Abel  gardaşları izleyesim tuttu.


Sağlam dizi çıktı çıkmasına da, Misa’da kurşunlanması yetmemiş gibi, bu dizide de SJS kurşunlandı bir de üstüne hafızası gitti, kaçırıldı, elektrik çarptı(vallaha bak), horoz gibi dövüştürüldü, aç bırakıldı yalan makinesine sokuldu, boğa bile deviren geçici felç iğnelerine maruz kaldı, boğazına baş barmağım kadar cisim kaçtı, araba çarptı, derken hafızası geldi. O bişey değil yine de izlerken ne mantıklı dizi bile dedim, beynim sulandığı için olabilir mi ? Bilmem olabilir.  Konusuna gelirsek :)


Koca bir hastane var… ama olmaz olsun, diziyi izledikten sonra alternatif tıbba yönelesim geldi. Hastanenin büyük başı, beynindeki tümörden dolayı hastanede yatalak ama hala tam bir otorite ne isterse o oluyor, bir de gül gibi bir eşi var, melek mi melek( şeytan da bir melektir di mi). Aslan gibi iki de oğulları var, söylememe gerek var mı bilmiyorum ama bu aile komple doktor, eve gittiklerini görmedim hastanede yaşıyorlardı sanırım :) Dizi burada bitiyor …


Yok canım şaka daha yeni başladım :) Başta iki oğulda sütten çıkmış ak kaşık, hayırlı evlat derler ya aynen öyle, anne babalarının bir dediğini iki etmezler ama işte nerden bilsinler ebeveynleri manyak. Dizi boyunca kendileri gibi manyak ettiler iki oğlanı, Amerikan dizisi olsa kazık kadar oluşlarına bakmadan koruyucu ailelere teslim edilirlerdi öyle söyliim.  Dizinin başından sonuna kadar hastaneye yeni birim diye “acil servis açılacak hayır efendim nöroloji merkezi açılacak” diye birbirlerine hırlayıp durdular.


 




[caption id="attachment_318" align="aligncenter" width="480" caption="- Boğarım seni bak !!!"][/caption]

Bildiğiniz şiddetli geçimsizlik, üstelik kendilerinin bir şey yaptığı da yok bizim kuzulara yaptırtmaya çalışıyorlar, haliyle zıvanadan çıkardılar abi kardeşi, hatta birbirine düşman ettiler. Tabi en nihayetinde dizi bir yere bağlandı ben de çok sevindirik oldum, vay ne güzel diziydi dedim, heyecan üstüne heyecan bir solukta bitti gitti dizi ama o anne-babaya garezim gitmedi, hayır yani dizi bittiğinde tekrardan aşka gelmediler mi beni de mavi ekrana bağladılar.


 




[caption id="attachment_319" align="aligncenter" width="480" caption="- Beni sevdiğini biliyordum zaten (!)"][/caption]

Tamam kimsenin yuvası bozulmasın ama çocukların da aklını aldınız beya, madem o kadar dertliydiniz, baştan evlilik terapistine gitseydiniz, herkes için daha hayırlı olurdu.


Kıssadan hisse yine de çok çok güzel diziydi :D Çok kaba taslak anlattım biliyorum ama aslında çok beğendim, oyuncular da çok iyiydi özellikle de SJS  :)  Her zamanki gibi bukalemun gibiydi, oynadığı karakterin hafıza kaybını, kişilik bozulmasını, ruhsal bunalımlarını ve içsel mücadelesini yine çok güzel yansıttı. Zaten SJS’da röportajlarından birinde “We are dating now” dizisiyle oyunculuğun eğlenceli yanını keşfettiğini ama Cain & Abel’inde oyunculuğunu geliştirmesinde önemli bir proje olduğunu belirtmiş. Ama bu dizinin çekimlerine başlanırken bayaa bir aksaklıklar olmuş. Dizinin senaryosuyla ilgili sorunlar çıkmış, çekim tarihleri ertelenmiş, ana karakterleri oynaması kararlaştırılan oyuncular tek tek yapımdan çekilmişler ama SJS senaryoya güvendiğini açıkça belli etmiş ve çekim tarihleri ertelense bile anlaşmasını feshedip başka işlere yönelmemiş (seviyorum bu adamın inadını ). Sonunda dizi için hazırlıklara tekrar başlanmış, tekrar oyuncu kadrosu oluşturulmuş. SJS yine kadroda tabi J:) İyiki de öyle olmuş, bol atraksiyonlu bir solukta izlediğim bir dizi oldu.  Size de şiddetle tavsiye ederim. Bakınız bu adresten diziye ulaşabilirsiniz.


İyi Seyirler…

1 yorum:

  1. [...] bir çok insanı etkilemeyi başarır dizi Daha ayrıntılı bilgi ve indirme linkleri için şu yazım emrinize [...]

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...