8 Ağustos 2011 Pazartesi

Dating Now/ We're Dating Now/지금은 연애중 2002


Bir So Ji Sub dizisi ile daha karşınızdayım. İnanmazsınız bu defa hem gençlik hem de romantik komedi kıvamında çok güzel bir diziden bahsedeceğim.


"So Ji Sub ve romantik komedi! Hemi de gençlik dizisi! Voaa nasıl olabilir ki” dediğinizi duyar gibiyim.


Ama bu hayatta Misa’dan başka Ji Sub dizileri de var bunu bilesiniz :D Misa’yı çok sevmeme rağmen dramda en çok sevdiğim Thousand Years Of Love’dır ki bu diziden bahsederek misyonumu çok önceden tamamlamıştım.


Şimdi sıra geldi Ji Sub’un bir çok röportajında özellikle belirttiği Dating Now dizisine :D Ji Sub’a şu zamana kadar dünya kadar benzer soru gelmiştir “sana en çok benzeyen ve kendine yakın hissettiğin rol hangisiydi?” diye… Dizi film seçerken özellikle kendisinden değişik karakterlere bürünmeyi sevsede bu soruya hep “Dating Now”daki rolü diye cevaplamıştır.


Umarım doğrudur, çünkü dizideki Choi Kyo-In karakterine bayılmıştım. 2002 yapımı olmasına rağmen, Onun o smallville tarzı giyimi (Bkz: Clark Kent’in tshirt-ceket-devasa spor ayakkabısı :) ), içine dönük olsa da ailesine ve arkadaşlarına olan bağlılığı ve de esas kızımızla didişmeleri bana tuhaf bir şekilde bizim eski Türk Dizilerini hatırlatmıştı.



Sıcacık bir dizi bu, daha ne diyeyim :D  Hani çocukluğumuzun yerli dizilerinde, karakterlerin hepsi içimizden biri gibi olurdu, o yüzden daha bir severdik o insanları. Kimse aşırı zengin değil,  yalnız düşük gelirli ve orta direk zenginler vardır, işte bu yüzden olsa gerek, seyrederken kolaylıkla kendimizden bir şeyler bulabildiğimiz dizilerdi belki de. Şimdiki yapımları da seviyorum ama o dizilerin havası bir başkaydı. Bu dediğim 90ların dizileriydi gerçi, Dating Now ise 2002 yapımı ama içinde sıcacık karakterler var burda da :)



Bu arada hala konusundan bahsetmemişim dizinin piii bana :D Hemen özetleyeyim, şu yukarıdaki çift var ya, heh işte o ikisi hikayemizin ana çifti oluyorlar. Ama aslında dizi kadrosu bayaa bir kalabalık, benim ki algıda seçicilik bir yerde :D Konumuz ise şöyle...


Taksi şöförü! bir anne, ev hanımı! bir baba, arsız bir erkek kardeş ve anlayışlı bir anneanne ile büyüyen ve hayattaki tek gayesi hayatının aşkını bulmak olan esas kızımız Ho Jung(Chae Rim)'un büyüyüp olgunlaşmasını anlatan 16 bölümlük sevimli bir gençlik dizisi :) Tamam annesinin taksi şöförü olması babasının ev hanımı olması pek bir içimizden biri gibi değil ama hemen alışıyorsunuz, valla bak :D


Ho Jung, hayatının aşkını bulacağım diye saçma saçma şeyler yaparken ona destek olan iki de kankası var. Biri şapşallıkta Ho Jung ile yarışan ama çok da çalışkan bir öğrenci olan çirkin ördek yavrusu Choi Kyo-Sun(Kim Na Woon), diğeri ise hem zeki hem güzel hem de aklı başında olan Kang Cha-Hee (Choi Yoon Young).



Bu üçü kızlar çetesini oluştururken, birde dizide daimi kadroda bulunan erkekler çetesi var. Üst komşumuz ve de esas oğlan Kyo-In'i canlandıran So Ji Sub ve esas kızımızın erkek kardeşi Yoon Ho-Jae rolünde  Kwon Sang Woo var bu defa karşımızda. İkisi de çok gençler, gerçi top yekün bu saydığım oyuncuların hepsi burda çok gençler ama ben özellikle So Ji Sub ve  Chae Rim'in gençlik hallerine bayıldım.



Chae Rim'i ilk Oh My Lady'de görmüştüm çok sempatikti evet ama Siwon'un yanında pek olmamış demiştim, meğer hatun cidden şeker gibiymiş. Oyunculuğu da süper, izlerken yüzünde binlerce mimiğe tanık oldum desem yalan olmaz, Lee Da Hae yanında halt etmiş resmen :D Bir de kızımız hayatının aşkını bulacak ya sözde, bu uğurda bir sürü çakal ama bunu çaktırmayan erkeklerle tanışıyor hemen her bölüm, burnu sürte sürte en sonunda doğru yolu buluyor tabi  ama sırf bu açıdan bile dizi çok eğlenceli ve öğretici.  Bir de her bir erkeğe bir etiket bulmuyor mu? Beni öldürdü güldürmekten, aldığı derslerden sonra "Bundan bunu öğrendim, şundan da şunu..." diyerek birde bize özet geçmeyi de ihmal etmiyor :D


So Ji Sub ile Chae Rim'i birarada çok sevdim demiş miydim? :D :D  Peki ya Ji Sub'un canlandırdığı Kyo-In'in ne kadar sevimli olduğundan? :D :D


Ji Sub dramı bırakıp romantik komedilerde oynamalı tekrardan, senaristler heyooo size sesleniyorum :D :D


Bu kadar anlattım, bari diziye ulaşabileceğiniz istikameti de göstereyim :) İşte burdan :D Müziklerine ise şurdan ulaşabilirsiniz :)


İyi Seyirler Herkese...


14 yorum:

  1. bu diziyi bana vermiş miydin? dosyayı açıp bakmaya üşendim de =) çok güzel anlatmışsın ;) izleyesim geldi hemen =)

    YanıtlaSil
  2. so ji diyince aklıma direk dram geldiğinden olsa gerek romantik komedi kavramı ile acıların çocuğu so ji yi beynimde bir yere oturtamadım .sırf meraktan izlenecekler listesine dahil olacak .hem so ji için hem de doksanlar tadında bir dizi için .2002 de doksanlara yakın ya ondan o sıcaklık vrdır diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. so ji'yi acayip özlediğim bu günlerde iyi olacak bu dizi, hem de romantik komedi, ilginç olacak :) 2011 dizilerinden de biraz uzaklaşalım dimi hem :)

    YanıtlaSil
  4. valla aslım verdim diye hatırlıyorum, çünkü çok sevmiştim :) umarım sende seversin, bunu sevdim dersin sonra da :D

    YanıtlaSil
  5. ay bi de bir genç.. bir genç.. ablası :) yüzü ufacık, gözleri dört defa kahve :P izlenmez mi bu dizi :) izlenir izlenir :)

    YanıtlaSil
  6. o dönem chae rim çok meşhurmuş kore'de, dizinin konusu itibariyle bir sürü flörtü olacakmış, ama zamanla millet üst komşumuz jisub'u çok sevince rolü daha da genişletilmiş senaryoda :) iyi de yapmışlar, ben çok eğlendim :) umarım sende beğenirsin, 2011'in dizileri izle izle bitmez zaten biraz nostalji iyi gelir ;)

    YanıtlaSil
  7. bu dizi zaten listemde vardı, ama sen bu yazıyı yazınca ilk sıraya almak farz oldu. bugün itibariyle ilk bölümünü izledim. hakakten eğlenceli bişeye benziyor :) bi de 2002 dizisi, ama nedense çok nostaljik bi hava verdi bana. sanki 7 numara'ya falan benzettim, ahah :D ji sub ilk bölüm itibariyle çok şebelekti, hele o terminal sahnesinde kızın burnunun dibine girip onu izlemesi, ama kızın onu hiç görmemesi filan çok şekerdi :D tamamdır, ben izlerim bunu ;)

    YanıtlaSil
  8. kızın mimikleri nasıldı ama... oo oppaa! aaa oppaağ! oppaA! :) :D ya işte diyorum ya tam nostaljik! hatta çağrı cihazının çıkışı, cep telefonuna geçiş, bu gibi ayrıntılarda var, hd çekime de henüz geçilmemiş tabi, onun da nostaljik etkisi var :D

    YanıtlaSil
  9. pek bi ufakmış ama hep aynı maaşallah :)

    YanıtlaSil
  10. :D ufakmış derken çok toymuş demek istedim :D yine de maşallah tabi hehe :)

    YanıtlaSil
  11. yaa o ayrıntılar beni bitiriyor zaten: bilgisayarda MIRC gibi bişeyle chat yapıyolar falan, sonra çağrı cihazına belli bi numara gelince seni seviyorum demek oluyomuş :P dizi aslında o kadar eski değil, ama 94 yılını anlatarak başladı ya, iyice nostaljik olmuş o yüzden :) :) bi de ji sub'ın burdaki rolünü neden çok sevdiğini 3. bölüm itibariyle anladım: çocuk "bir erkek olarak muhafazakarım, gerçekten aşık olduğuma eminsem bir kızın peşinden ben koşmak isterim" falan dedi, sonracıma hiç öpüşmemiş falan :) :) aigooo, çok şirin cidden, tam aşık olmalık! (haha, korkma korkma, o gözle bakmıyorum ben ona :P) ama 3. bölümdeki manyak kıskanç erkek arkadaş olayında sinirlerim çok bozuldu benim. benim de öyle salak bi sevgilim vardı, en yakın arkadaşlarım olan erkeklerle bile konuşma yasağı koymuştu manyak! höfff, ben de aptal gibi aylarca ayrılmadım, boşu boşuna eziyet çektim. insan ne kadar saf olabiliyor... şimdi esas kızda da kendimi görünce çok pis sinir oldum :P neyse, sonunda ji sub'la bir araya gelecek ya, gerisi teferruat :D :D

    YanıtlaSil
  12. :D :D :D yirim ben oniii
    :) izlerken ben bunları hatırlıyorum, demek ki ben de yaşlanmışım bile dedim :D erkek kardeşinin odasında brat pitt posterleri vardı bir an bluejean logosu görmek istedim hatta ama dedim orası kore kendine gel sevgi :D
    :) tek tek manyak sevgili ekolünden örnekler göstermeleri çok zekice olmuş, senaristi tebrik ettim, keşke zamanında sen de izleyebilseydin bu diziyi, o kadar zaman kaybetmezdin :) gene iyi yırtmışsın, bi dakka sen amerikaya bu sebeple gitmiş olamazsın di mi ? :P :D
    dizi bitince de yorumlarını bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  13. hahah, blue jean posteri!!! valla olsa şaşmayacaktım ben de :D :D evet ya, dizi tam sosyal mesaj vermelik: bir kız ne tipten çatlak erkeklerle karşılaşabilir, bu tiplerle karşılaşınca arkasına bile bakmadan nasıl kaçmalıdır sorularını somut örneklerle anlatıyor :D zamanında izlemiş olsam ben de vakit kaybetmezdim cidden! :D :D hahaha, yok canım, amerikaya tabi ki de o yüzden gelmedim; ben bu saflığı yaptığımda üniversite 1deydim daha. sonra aklımı başıma topladım, 2. sınıfta ayrıldım o gerizekalıdan. yalnız bunca yıldan sonra bile hâlâ sinirim geçmemiş, aklıma geldikçe iyice gıcık oluyorum, nerdeyse her gün kavga ederdik, her gün ağlatırdı beni. buna rağmen onca ay çektim o manyağı!! insan 20 yaşında niye bu kadar saf oluyor acaba? :) :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...