27 Ağustos 2011 Cumartesi

So Ji Sub ile Reklamlaaar 3.Bölüm: 2010 - 2011

Reklamlar serisinin son yazısına hoşgeldiniz :) Biyografiyi yazarken öyle çok bahsedilecek şeye rastlamıştım ki, bir çoğunu ekleyememiştim bile. Reklamlar da bu konulardan biriydi, umarım hoşunuza gitmiştir :)
Arşivimde öylece duruyordu, malum Ji Sub'ın da film yapası tuttu diğer hallyu yıldızlarımız gibi, ben de arada kısa film gibi olan reklamlarını izleyip duruyordum, öyle olunca silmeye de kıyamıyordum, bari bahsedeyim öyle sileyim dedim, hem bilgisayarda yer de açılır bana :) İyi de bunlar hep online video nasıl indirdin ki diyorsanız eğer, şu programın toolbarını şiddetle tavsiye ederim :)

Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama bundan sonra da yine tek bir konu üzerinden Ji Sub ile ilgili yazılar yazabilirim haberiniz olsun :D Ama şimdi son Reklamlarrr :D


VONIN


Ji Sub, yıllardır bu kozmetik firmasının reklam yüzü. Her sene yeni bir ürün ve reklamı çekiliyor, bir de tabi reklam afişleri... Reklamlarını ve afişlerini Firmanın kendi sitesinde BRAND başlığı altında  izleyip indirebiliyorsunuz. Afişlere baktığımda çok ilgimi çekmemişti açıkçası ama Korelilerin şu kamera arkası olayı ben bitiriyor, işte o kamera arkası videolarını sevdim :)

VONIN The Style BLUE 2011






VONIN The Style BLUE 2011 Kamera Arkası











COWON


 3 farklı ürün için reklam filmi çekilmiş.  Vonin'de olduğu gibi Cowon'ın sayfasına girerek de reklamları indirebilirsiniz.

-COWON  HD PMP V5-

Genç aktristlerden Baek Jin Hee ile çekilmiş ilk reklam. Tema müziği, benim ve  çevremdeki tüm bayan arkadaşlarımın nefret ettiği bir cıngıl olsa da reklam kendisi çok şeker :D







- COWON Q5 -

Bu reklama bayıldım. Ji Sub'ın saçlar hafif uzun ve tarzı güzel :)






-COWON S9-

Ve gelelim o meşhur reklama, hangi meşhur reklam diyorsunuz tabi :D Hani You're Beatiful'daki meşhur domuz kovalama sahnesinde parodisi kullanılan reklamdan bahsediyorum :) Dizideki o sahnenin ve reklamın bir kolajı da yapılmış :D






Aslında müzik ve mekan bakımından Cowon reklamına aşırı gönderme yapmış olsa da Jang Geun Suk'ın konuşma şekli Ji Sub'ın SONY için çektiği reklamdaki konuşma tarzına daha çok benziyor. Tabi bu benim düşüncem, yalnızca Cowon'ı andırıyor olabilir böylelikle bir nevi Cowon reklamıda yapmış olabilirler sırf :)

Reklamın Orjinali ise şudur :)









 SONY


Gelelim Sony reklamlarına... Hepsi birbirinden güzel çekimlerin yanında bizim photoshop derslerine tema olacak kadar da güzel afişleri var.

Sony Alpha 350

-Prag-







-Küba-







Sony Alpha380






Sony  Alpha500






Sony Alpha 550







Sony Alpha700 








SIEG FAHRENHEIT


Benimki jilet giyinmiş bu reklamda :) Ona böylesi yakışır zaten :)
-2011 Fall/Winter-







 -2011 Spring/Summer-





GIORDANO


Tarih84'ün daha önce de bahsettiği ve yıldızlar geçiti diyebileceğimiz bir reklam çalışması var bu defa karşınızda :) So Ji Sub ile birlikte Shin Min Ah, Tiger JK ve Tarih84'ün müstakbel hallyu yıldızı Jung Woo Sung'da reklamda oynamış :)

2010 yılında biraraya gelen bu dörtlü 2011 kataloğu içinde tekrar biraraya getirilmiş. GIORDANO'nun resmi sitesinden tüm reklamlara ve afişlere ulaşabilirsiniz.

GIORDANO  2010

Spring/Summer -So Ji Sub & Tiger JK-





Fall/Winter - So Ji Sub & Shin Min Ah






GIORDANO 2011

Bu dördü biraraya gelirde bundan bir kısa film çıkmaz mı! Çıkar tabiki :D
THE MOVIE












TAKE SMARTPHONE








Reklam filminin yanında bir de A-Ha grubunun Take On Me şarkısına yeni bir cover yapılmış Seon In Gook tarafından, Orjinal Take On Me klibine sağdık kalarak bir de yeni bir müzik videosu daha çekilmiş. So Ji Sub'a Playful Kiss'den Jung So Min eşlik etmiş. Ben klibi ve şarkının korece versiyonunu çok beğendim. Sizde beğenirsiniz umarım.



POWERADE








TWOSOME PLACE








VIVIEN


Bu da, Ji Sub'ın yeraldığı son reklam ama daha henüz reklam filmi ortalıkta yok, yalnızca fotoğraflar dönüyor nette.  Vıvien aslında bir bayan iç giyim firması, şu zamana kadar hep bayan modeller kullanmışlar ama işe yaramamış demekki ki Ji Sub'ı reklamın merkezine oturtmuşlar :D Özetle burda Ji Sub iç giyim için bir Araç değil Amaç! :D Ji Sub'dan bir katalog çekimi beklemeyin yani heheh  :D

EDİT: Reklam çekimleri tamamlanmış işte reklam ve kamera arkası :D








-BİTTİ-

2 yorum:

  1. ah makinocum hayallerimi suya düşürdün ben de ji sub şöyle bi katalog çekimi falan mı yapacak diyordum ki senin açıklamanla gerçekleri gördüm.. olsun, bakalım nasıl olacak yeni reklam filmi?
    cowon reklamında yine güldüm katıla katıla ya, hep bu you are beautiful'un suçu bunlar :) Geun Suk'un mimikleri falan nasıl benziyo ji sub'a, bayağı incelemişler reklam filmini o sahneyi çekmeden önce herhalde :)
    ellerine sağlık makinocum, reklamlar bahane ji sub şahane diyorum gitmeden önce ehu ehu :)

    YanıtlaSil
  2. erkek milleti bir okusa "jisub bayan iç giyimi için reklamda oynayacak!" diye hemen dalga geçerlerdi herhal "kadın çamaşırıda giyecek mi nıhahha " diye, ben de hemmen yorumumu ekledim haliyle hehheheh :D o yüzden o tarz bir katalog! çekimi olmayacak tabiki ama etrafına victoria secret melekleri koyarlarsa kalpten giderim herhalde :D :D
    cowon muhabbetine bende çok gülüyorum, diziyi izlediğimde daha jisub dan habersizdim ama yine de çok gülmüştüm, bir de şimdi tekrar izleyince yerlere yattım :D cidden incelemişler reklamı ince ince :)

    reklam bahane tabiki ahahha :D Jisub'ın filmleri 2012ye anca yetişir, bizde reklamlarını izleyip hasret giderelim diye şey etmiştim ben de zati :D

    senin de okuyan gözlerine sağlık masalcım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...