14 Eylül 2011 Çarşamba

2010 - Blue Valentine






Penny & The Quarters - You and Me


You and me,
You and me,
Nobody baby but you and me. (Hey, hey, hey)
You and me, (My, my, my, my, my, my, my, my)
You and me,
Nobody baby but you and me.


If the stars don’t shine, if the moon won’t rise, if I never see the setting sun again,
You won’t hear me cry, this I testify; please believe me, boy, you know I wouldn’t lie.
As long as there is


You and me, (Ohhh, oh, oh, oh, oh)
You and me,
Nobody baby but you and me. (Hey, hey, hey)
You and me, (My, my, my, my, my, my, my, my)
You and me,
Nobody baby but you and me.


If you love a soul more than fame and gold, and that soul feels the same about you,
It’s a natural fact, there’s no turning back, and here’s some advice to you:
You’ve got to say it’s,


You and me, (Ohhh, oh, oh, oh, oh)


You and me,
Nobody baby but you and me. (Hey, hey, hey)
You and me, (My, my, my, my, my, my, my, my)
You and me,
Nobody baby but you and me.


When love is real, you don’t have to show it.
When it is true, then everyone will know.
‘Cause there’ll be no one but


You and me, (Youuuuuuu)
You and me,
Nobody baby but you and me. (Hey, hey, hey)
You and me, (Ohhh, oh, oh, oh, oh)
You and me,
Nobody baby but you and me.


Do do do dooo do, woo woo
Do do do dooo do, woo woo
Do do do dooo do, woo woo
Do do do dooo do, woo woo


You and me baby.


Düğün şarkınız olabilecek kadar güzel bir şarkı öyle değil mi? İlk defa Blue Valentine filminde dinlememe rağmen, o kadar pembe bir film olduğunu söyleyemeyeceğim ne yazık ki?



Neden Uzakdoğu sinemasını sevdiğimi bu filmi izledikten sonra tekrar hatırladım. Uzakdoğu sinemasını seviyorum çünkü orda sizi düşmanınız bile terk etmez mezara kadar gider o düşmanlık, tuhaf ama bu bile bana huzur vermeye yetiyor…


Bu filmi ise hiç sevmedim çünkü bir terk ediş/terk ediliş öyküsü,  hem de en çok sevdiğiniz ve sevgi gördüğünüz  kişi tarafından… Filmi sevmedim çünkü hiç istemediğim halde kendimi eski bir alışkanlığım olan Kelly Clarkson- Because of You şarkısını yine dinlerken buldum, sonra kendime geldim tabi, soğuk bir duş aldım.



Filmin konusuna biraz daha açıklık getirmek gerekir ise durum şu;


Çocuklukta yaşadıkları ailevi sorunlardan dolayı bir tarafın sürekli terk edilmekten korktuğu, diğer tarafın ise kapana sıkışmış gibi hissetmenin ağırlığı altında ezilmesi ve pes etmesi anlatılıyor.  Bu yazıyı okuyup da “Benim yaşadıklarımı, ben çocuklarıma yaşatmayacağım” diyenlerdenseniz eminim sizin de hoşunuza gitmeyecek bu film.


Ama melankoliyi seviyorsanız izleyin tabiki. Yine de kendi ailenizde denemeyin diye uyarıda bulunayım da öyle bitireyim bu yazıyı.


Son olarak, hiç sevmedim bu filmi, söylemiş miydim? Cause it hurts!



4 yorum:

  1. ben bu filmi izlerken çok hüzünlenmiştim, hala hatırlarım. çok çok acı bir hikaye bence. seviyor muyum sevmiyor muyum bilmiyorum ama hatırladıkça hüzünlenirim hala.. yazııkk :(

    YanıtlaSil
  2. Amerikalıların böyle insanı bunalıma sokması da bir başka oluyor, ölece kala kalıyorsun, eee çözüm nerde, ne yapmalı ki insan hayatını düzeltmek için? bu sorulara cevap aramak yok hiç...anca ayrılsınlar, pes etsinler :(
    bence de yazık :(

    YanıtlaSil
  3. valla sende de asli'da da bu filmi gorunce izlemek farz oldu seker... ama soyle iyi bi gunumde izleyeyim, durup dururken bunalim olmayayim :D :D ayrica `kendi ailenizde denemeyin` ibaresini koyman iyi olmus, hahah :D bi de kelly clarkson'in sarkisini ilk kez dinledim, cok feci ve harika bi sarkiymis yaa :/ eline saglik ^^

    YanıtlaSil
  4. bence de sonbahara sakla bu filmi :D :D o ibareyi her yapımcılar postere de koymalı bence :D kelly clarkson'î ilk defa o şarkıyla kaale aldım ne yalan söyliim :S
    keyifli izlemeler diyeceğim ama olmayacak şimdi :D anyongg diyeyim en iyisi ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...