12 Eylül 2011 Pazartesi

Lovers of 6 Years (2008)

Lovers of 6 Years (2008)
Kadın için aşk ne zaman biter, peki ya erkek için?
Kadın için sorun bellidir “Artık eskisi kadar romantik değilsin, hiç yardımcı olmuyorsun!”
Erkek için sorunun başka bir boyutu var “Romantik bulduğun şeyleri yapmak mı gerçek aşk, seni gerçekten sevmesem yanında işim ne!”
İşte filmimiz bu sorunların ortaya çıkışından itibaren çiftlerin nerede yanılgıya düştüğünü, hem kadının hem de erkeğin gözünden anlatmakla başlıyor. “İlişkideki ilk çatlaklar aşka alışmakla başlar” ana fikriyle yola çıkılmış gibi duruyor başta, sonrasında ise “her aşk hüsranla bitiyor işte! neden sırtımı birine dayayayım ki, tekrar aynı hataları yapmayacak mıyız sanki, en iyisi yalnız kalmak!” demeye başlıyorsunuz ve kendinizi kadın ve erkeğin taban tabana zıtlaştığı bir noktada buluyorsunuz. Ama film o noktada bitmiyor, çözüm yolunu da sona saklamışlar. Basit ama önemli bir hayat deneyimi gibi yalın bir cevapla sonlanıyor film.
Tüm bu anlattıklarıma bakarak ağır aksak giden bir film sanıyorsanız yanılıyorsunuz, film ne zaman başlıyor ne zaman bitiyor anlamıyorsunuz, yalnızca düşündürdüğü şeyler sizi biraz ağırlaştırıyor (o kadarı da olsun artık).
Kıssadan hisse, romantik ama komik olmayan bir film izlemek isterseniz bu filmi izlemenizi tavsiye ederim :)
Şu adresten filme ulaşabilirsiniz.
İyi Seyirler…
Kim Jae-young  - Bu çiçekler zamanla asla solmayacak. Aynı bizim aşkımız gibi.
Lee Da-Jin  - Bunlar yapay.
Kim Jae-young  - Yapay çiçeklerin "sonsuz aşk" anlamına geldiğini duydum.
Lee Da-Jin - Ne kadar mutlular? Kıskanmıyor musun?
Kim Jae-young  - Bunların hepsi düzmece. Aşk sürekli canım cicim olmak demek değildir. Kadınlar!?
“6. yıldönümümüz rüzgar gibi geçti...”



Asıl Yayınlanma Tarihi: 21/04/2011

2 yorum:

  1. Ben bu yazını okumamışım ya :/ Harika bir filmmiş! İyi ki blogspot'a taşıyorsun yazıları, fark etmemi sağladın çingu ^^ Filmin üzerine kurulu olduğu nokta çok mantıklı geldi. İndiriyorum bakalım, izlerim yakın zamanda :) Tanıtım için teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  2. wordpress bana cinnet geçirtmeye başladı çingum, bütün blogu buraya yedekledim ama bu seferde nisan ayında yazdığım yazıları aktaramadım bir türlü,bu filmler nisan ayından kalma, bir iki tane daha ekleyeceğim film olarak umarım onları da seversin :)
    not: her işte bir hayır vardır, wp'e uyuz oldum ama buraya geldim hiç değilse :D
    umarım filmi seversin ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...