12 Eylül 2011 Pazartesi

Sana bir sır vereceğim…



Secret (2007)
Sana bir sır vereceğim…
Ama bu sır başka sır, çekim yasası Secret  ile hiç alakası yok baştan söyleyeyim. Sihirli bir hikaye bu…
Tarihi bir okulun bahçesinden girerek hikayemize başlıyoruz önce. Spor ve Güzel Sanatlar gibi özel yetenek gerektiren bölümlerde eğitim sunan okulda, okulun kendisi kadar eski bir piano bulunmaktadır. Sıradan bir piano olmadığını söylememe gerek yok sanırım.
İşte o piano okulun en çömezi ile kıdemlisini bir araya getirerek aralarında bir aşk doğmasına yol açacaktır. Bu aşk hikayesini izlerken sık sık piano parçaları da dinleyeceksiniz, hatta ben ilk defa bu filmde bir piano düellosu da izlemiş oldum. Harika bir sahneydi, anlatmakla olmaz izlemeniz lazım, hem kulağa hem de göze hitap edecek kadar etkileyiciydi ağzım açık kaldı o sahne de…
Bunun dışında sevgili çiftimizin birlikte piano çaldığı sahnelerde çok romantikti, birbirlerini ellerinin üzerinden piano çalma sahnesi de çok şıktı.
Tabi her aşkta olduğu gibi bu çiftimizin önünde de bir engel vardır. Ama o engel dile getirilebilecek bir sorun değildir, çünkü sırdır… İşte o sır bizi sihirli bir hikayenin içine çekiyor, film bittiğinde ise bir çok duyguyu bir arada yaşarken buluyorsunuz kendinizi, hele ki son piano sahnesinde heyecandan öldüm. Secret benim izlediğim ilk Çin filmidir,  Çin sinemasına çok uzak olduğum için bu filmin bu kadar iyi çıkmasına çok şaşırmıştım. Sophie’s Revenge’de de aynı şaşkınlığı ikinci kez yaşadım zaten (Önyargı, sen ne kötü bir huysun öyle! ) :) Kim oynuyor derseniz ben de sizin kadar yabancıyım Çin  Sineması'na ama kimmiş ne değilmiş yine de bir baktım :) Başrollerde Tayvanlı ünlü bir popçu  olan Jay Chou (ünlü değilse bile ben buraya yazdıktan sonra kesin ünü artar :P ) ve Çinli aktrist Guey Lun Mei var.  Çocuğa kanınız ısındıysa Youtube'dan da videolarına ulaşabilirsiniz :D
Son olarak Secret’ın kesinlikle izlenmesi gereken filmlerden biri olduğunu belirterek yazımı burada bitirmek istiyorum. Filme şurdan (ben bu filmi zamanında godesu.com'dan indirmiştim ama godesu önce kapanıp sonra da tekrar test yayınına geçtiği için bütün linkleri uçtu, bende yeppudaa'dan verdim linkleri ) , müziklerine ise burdan  ulaşabilirsiniz.
İyi Seyirler…
Edit : Filmden dikkat çekici bir parça... Lover's Tears


Asıl Yayınlanma Tarihi : 22/04/2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...